Siūlomų mokomųjų renginių bei praktinių įgūdžių lavinimo programų tematika Komunikacija. Teorija, naudinga žinoti kiekvienam bendraujančiam. Komunikacijos ir informacijos mokslas, jo reikšmė šiandien ir perspektyvoje, pagrindinės sąvokos, dėsningumai, principai. Vidinė organizacijos komunikacija. Organizacijoje vykstančios komunikacijos formos. Tikslingos komunikacijos vadybos prasmė ir efektyvumas. Neišnaudojamos galimybės, pervertinami efektai. Gandai ir informacija. Nauda, akivaizdžios ir užslėptos žalos. Viešoji komunikacija.
I. Pagrindiniai reikalavimai rengiantis kalbėti viešai: idėja, tekstas, pateikimas, neverbalinė komunikacija. Bendravimas su auditorija. Kaip tramdyti jaudulį? II. Ką ir kaip dera skelbti apie save?
įstaigos/organizacijos įvaizdis ir ryšiai su visuomene. Kas yra įvaizdis, kam jo reikia ir kokia tikėtina nauda? Ar įvaizdžiui kurti reikia ryšių su visuomene? įvaizdžio kūrimas kaip saviauklos ir tobulėjimo programa. Jūsų organizacijos ryšių su visuomene specifika. Ryšių su visuomene padalinio vieta struktūroje, padalinio veiklos efektyvumas. Ilgalaikiai ir trumpalaikiai efektai. Pagrindinės rizikos ir klaidingi stereotipai. Interneto puslapio ypatumai. Idėjiniai ir praktiniai aspektai. Interneto puslapio kūrimo tikslas. Ką reikia skelbti? Kam tai turi būti įdomu? Kuo tai gali būti naudinga? Ką reikia žinoti apie potencialų lankytoją? Auditorijų poreikių nustatymas ir grįžtamasis ryšys. Ar galima tikėtis, kad investicija atsipirks? Kokios galimybės neišnaudojamos? Web-dizaino paslaugų rinka šiandien. Kiek tai turi kainuoti? Ryšiai su žiniasklaida. Kada, kaip ir kiek bendrauti su žurnalistais? Šių dienų žiniasklaida: idėjos ir realijos. Informacijos poveikis auditorijai, individui, objektui. Informacijos pateikimo įvairioms žiniasklaidos priemonėms specifika. Pranešimas spaudai, spaudos konferencija, interviu. Kaip neturi būti rašomi ,,Pranešimai spaudai"? Kam rašomi pranešimais spaudai? Kokia turi būti pranešimo struktūra? Kada galima tikėtis, kad pranešimas bus atpausdintas ar kitaip pagarsintas? Dažniausios ,,pranešimų spaudai" nesekmės... Krizių komunikacija. Kas yra krizė ir ko nereikia pervertinti? Kuo ypatinga komunikacija krizės metu? Ar užgesinamas gaisras pranešimu spaudai? Išankstiniai krizių komunikacijos planai. Ryšiai su žiniasklaida krizės metu. Krizė ir vidinė komunikacija. - įstatymas ir viešoji informacija. Juridinio ir fizinio asmens, nepilnamečio, teisės ir pareigos sąveikoje su žiniasklaida. Neteiktina ir neskelbtina informacija. Asmens duomenų rinkimo, skelbimo pagrindai. Paviešintos informacijos žalos atlyginimo principai.
Paskaitas skaito dr. Elena MartinonienėVilniaus Universitete baigė žurnalistikos studijas, 2002 m. apsigynė Humanitarinių mokslų komunikacijos ir informacijos krypties daktaro disertaciją. Kaip ekspertė dalyvavo viename iš ES TACIS projektų. Dėstė Vilniaus universitete, šiuo metu yra M. Romerio universiteto lektorė, Erasmus programos studentams anglų kalba dėsto kursą ,,Ryšiai su visuomene". Turi devyniolikos metų profesinės veiklos patirtį, pastaruosius aštuonerius metus dirba ryšių su visuomene srityje.
|